måndag 21 maj 2007

Mera pengar, mera VC-hopp och ett B-lag!

Svenskarnas hyfsade framgångar förra säsongen har gett dom en dubblad bugdet! Vilket kommer göra att de fyra i A-laget kommer hoppa i Världscupen och B-laget (som tas ut först 25 november) kommer hoppa i Continentalcupen. Kul få se mera hopp i VC av svenskar. A-laget är nu klart och det var ju absolut inga överraskningar:

Johan Erikson
Andreas Arén
Jakob Grimholm
Isak Grimholm

Idag har jag varit och tittat på ny lägenhet, helt okey så jag anmälde mig som intresserad. Den har egentligen bara ett fel, den ligger i Borlänge. Men det är ju "bara" 1,5 mil från Falun så det går ju även om det blir lite mer bilåkande till och från jobbet. Till stallet är det lika långt som jag har nu. Får väl se hur budgivningen drar iväg. Den är nämligen inte värd så himla mycket mer än utgångspriset anser jag.

Inga kommentarer: