torsdag 17 maj 2007

Tänkte delge mina medmännsikor lite tips

Jag gör mycket dumt. Ofta :). Så jag tänkte delge mina erfarenheter så slipper ni själva prova:

* tappa inte ner ett mobilsmycke i bälteshållaren. Det kostar 1500 kr att få bort det.
* det är dumt låta hästen stå på er mobiltelefon. Det kostar en ny mobil. I mitt fall 1200kr.
* låt bli spilla ut 0,5 l CocaCola på jobbet över tangentbordet, anteckningsblock mm. Det blir kladdigt och blött!
* Glöm inte titta under sängen när du åker hem från ett hotell. Det gjorde jag i Schweiz och glömde kvar mina nya Adidasgympaskor. Det var några tusen minus det med.
* när du är ute och rider, se till hästen backar in i en rullande bil = bilägarens fel. Min häst backade in i en parkerad bil = mitt fel. 2500 kr på självrisken.

Ja det var bara ett litet smakprov. Jag har gjort mer saker men just nu har jag förträngt det!

Inga kommentarer: