måndag 14 maj 2007

Lite news

Det är nu slut på hockey (till vissas förtjusning.....*s*) och nu börjar backhopparna röra på sig så nu kommer ni få läsa mer sånt. Vissa kanske vill läsa mer om mig men det händer liksom inte allt för mycket när jag är hemma. Jag jobbar och rider mest och det är väl inte så superspännande kanske. Men ska försöka bättra mig på den fronten...

Kan börja med att berätta att jag alldeles strax dricker upp den sista Rivella Grün. Köpte ju på mig ett lass när jag var i Schweiz sist och nu går den sista. *sakna* varför kan dom inte säljas utanför Schweiz??

Lite finska nyheter jag snappat upp:

Nu har träningen börjat i Finland. Än så länge med enbart joggning och styrketräning osv. Man kommer börja med hoppningen om 1-2 veckor. Än så länge tränar alla på sina hemma klubbar.

Den enda som ännu inte börjat sin träning i Lahti är Vellu som satsar på studier och kommer ansluta först i början av juni.

1 kommentar:

Vicky M sa...

uscha, Rivella e jue saaa bläää =/