onsdag 23 maj 2007

Vad då inläggsbombning idag :)

Men så är det vissa dagar har man mer att berätta, andra dagar mindre.

Tjeckien har meddelat sina lag inför nästa säsong. Så glad jag blev över att hitta Mazda i A-laget. Då antar jag hans rehab går väldigt bra och snabbt om dom tror han kan hoppa till vintern.

A-Team:
Martin Cikl
Antonín Hájek
Jan Matura
Jan Mazoch
Jakub Janda
Roman Koudelka
Ondrej Vaculik

B-Team:
Lukas Hlava
Cestmir Kožíšek
Lukáš Kubán
Jirí Mazoch
Martin Plhal
Borek Sedlák

Sen är jag avis på alla som bor i eller mycket nära Hiza. Nu börjar lagom samlas där för träning. Själv ser jag mest de tomma hoppbackarna varje dag när jag åker förbi. Och så läser man var och varannan dag i lokaltidningarna hur dyra dom är och hur många miljoner (25-40 miljoner) det kommer att kosta att få dom upprustade till VM-status. Booooring!

Inga kommentarer: