torsdag 10 maj 2007

Bokat & betalt biljetter

Nu har jag bestämt hur jag gör med flyg och betalt den biljetten. Den hade redan gått upp 200 spänn från i förra veckan när jag kollade upp priser. Valde alternativet att ta en hotellnatt i Stuttgart mellan måndag och tisdag och har även bokat ett hotellrum där. Hoppas nu bara att tävlingarna är lörd-sönd som Hiza skrivit på sin hemsida och i programmet och inte fred-lörd som FIS skrivit i SGP terminen..... annars är jag liksom en dag för sent ute. Men får väl försöka boka om isåfall. Jag tror att det är lörd-sönd för det har det alltid varit förut.

Äntligen har gammelhästen skor runt om igen så idag har jag varit flitig och ridit båda hästarna på varsinn rejäl tur. Sol och fint väder men nu på kvällen börjar molnen komma och det ska bli regn.

Själv väntar jag spänt på kvartsfinalen mellan USA-Finland som börjar om 2 timmar.

Ytterliggare ett land har sitt lag inför nästa säsong klart, nämligen Tyskland:

Ensam i A-laget: Michael Uhrmann
B-laget: Stephan Hocke, Michael Neumayer, Jörg Ritzerfeld, Martin Schmitt, Georg Späth, Christian Ulmer


Dagens chock, Rok Benkovic lägger av bara 21 år gammal.

Inga kommentarer: