måndag 14 maj 2007

Det här med hunger

När jag är ledig är jag mycket sällan hungrig, glömmer oftast bort att äta och har rätt stora besvär komma ihåg mina 3 påsar God Balans (mitt nya liv går rätt bra på den fronten!). Men på jobbet.....gah. Är konstant hungrig eller sugen och inte blir det bättre av att vi har en glassbox och en stor kyl fylld med godis och en stort frysskåp fyllt med mat 10 m ifrån där jag sitter. Just nu brottas jag med om jag ska gå och köpa mig en Geisha-glass eller ej. Dom är grymt goda och utan dom skulle mitt nya liv förmodligen gå ännu lättare och fortare. Men men jag är en GLASSOMAN tyvärr.... jag tror glassen vinner idag.... men borde väl inte...

Och så måste jag spinna vidare på Vickans inlägg i hennes blogg idag. Alltså jag märkte det ju själv att vissa av hennes "kompisar" inte var vad jag skulle kalla kompisar. Att folk orkar bry sig i allt som dom inte har med att göra? Okej vissa människor syns kanske mer än andra, själv har jag inte råkat ut för det hon skriver om, mest för att jag inte märks så mycket, därmed inte sagt att jag är någon ängel eller så...*visslar* tex så är jag rätt säker på att jag var värre än Vicky i det avseendet i Planica men ingen la märke till det ;). Finns vissa fördelar med att vara "osynlig" ibland....hahahaha fast visst ibland är det ju opraktiskt när man vill att en viss person ska lägga märke till en..... alla har vi våra problem.

1 kommentar:

Vicky M sa...

ahh, den vill ja smaka!!! :D