fredag 25 maj 2007

Fullt upp idag

Morgonen och förmiddagen i stallet. Bra dressyrpass med Den Vilda.

Sen hem för dusch och ombyte. Sen shopping med Anna. Hon shoppade mer än mig :). Eller det är så här jag tänker inte köpa ett klädesplagg innan jag är klar med God Balans kuren (-8 kg so far!) eftersom jag bara måste köpa nya hela tiden i så fall. Men en jättefin rosa sjal med silvertrådar blev det. Perfekt att ha som halsduk, över bara axlar, som skärp eller hårband mm.

Sen åt vi en gudomlig god Thai-lunch. Och det var inte bara pga att det är den enda "riktiga" mat jag ätit på drygt 7 veckor.... utan den var alldeles superb!

Sen släpade jag ju så klart Anna förbi hoppbackarna. Tyvärr är inte caféet öppet än så vi kunde inte åka upp i tornet men det ska vi göra vid ett annat tillfälle.

Laddat in ny musik i telefonen sen och lagt ut en massa till salu på Tradera. Vad mycket saker jag har som jag aldrig använder. Men det tar en halv evighet så jag ger mig för idag. Och då har jag inte ens lagt ut annonser på en tredjedel ens.....

Får se hur vädret är imorgon. Ev blir det både Leksand och minigolf på den nya banan vid Lugnet. Den har banor med Falun i miniatyr som hoppbackarna, skidstadion, gruvan, ån (i ett hål ska bollen flyta i ån och sen i hål!), Folkets Hus mm. Men det beror som sagt på om det kommer regn eller ej.

Hittade ingen rolig bio idag då med andra ord för isåfall hade jag suttit på den nu!

Jo höll ju på att glömma. När vi var och shoppade ringde Annas mobil. Det var en reporter på Expressen. Hon hade vunnit namntävlingen om älgkalven! http://www.expressen.se/nyheter/1.695230

Inga kommentarer: