torsdag 10 januari 2008

Budgivning

Först kommer ingen, sen kommer ingen, sen kommer ingen sen vill TVÅ ha min lgh! Super!!! Så nu pågår budgivning. Jag får SMS om buden. Hoppas de verkligen vill ha den båda två. För jag misstänker det kommer bli budgivning på den lgh jag vill ha sen i min tur (om jag inte hittar en lika fin hyreslgh men det är nog värre) så de får gärna slåss om min och ge mig mycket pengar!

Nu ska jag iväg och köpa nya regntäcken till hästarna, fixa flyttkartonger (har 11 dagar på mig att packa, flytta och städa samt packa och så inför Zako så stressigt?? nä vadå!! Jobbar ju också mitt uppe i allt.....).

Kommer inte vara mycket online närmaste tiden utom när jag jobbar då eftersom jag då hur som helst sitter 8 timmar framför datorn. Men jobbar natt så ni lär mest se mig online på nätterna.


2 kommentarer:

Vicky M sa...

vad e det föpr lägenhet du hittat??

Malin sa...

Oj va kul!:)