söndag 20 januari 2008

Upp mitt i natten

Så kändes det när klockan ringde 08.45. Och allt för att följa skidflygningen på nätet. För ingen av de kanaler jag kan se sände så klart.... måste försöka få in ORF på något sätt...parabol?...... för ComHem har ju inte den kanalen med i sitt utbud så klart. Hmmm undra om den går att se via datorna på något sätt? Får undersöka...! För Vickan såg det live och fick rapportera lite åt mig på MSN också.

Jaja i alla fall så var det så värt det! Havu hoppade säsongsbästa med en 7:e plats och Rane vann!!! Hilde och AJ tvåa och trea. Nu ska jag fortsätta mitt packande innan det blir nästa tävling som jag i alla fall får se! Hinner dock inte se slutet, det måste jag spela in, för jag ska träffa en ev medryttare i stallet och kan inte åka senare för vi har stallmöte också. Men okej ny medryttare gör att jag kanske kanske kanske kan se JVM om jag lyckas få ledigt från jobbet också. Jag veeeeet jag är knäpp!! Förmodligen måste jag jobba så jag har inte så stort hopp om det. Men men jag ska se "riktiga" VM så jag överlever.

Inga kommentarer: