måndag 7 januari 2008

Tillbaka i Innsbruck

Och nu är vi bara två skönt nog! Det är jobbigt att vara så många så länge som under backhopparveckan. Speciellt när två också mest hela tiden är trött, sura och osociala samt klagar hela tiden.

Ringde idag från mäklaren och äntligen vill någon ha min lägenhet. Fast han vill ha den redan 1 februari. Hoppsan. Men det ska väl gå, jag kan ju alltid bo hos mina föräldrar för jag är ju bara hemma 14 dagar sen åker jag till P0len 14 dagar, är hemma 14 dagar åker till Tyskland 1,5 vecka och sen hemma ca 2,5 vecka och sedan till Slovenien. Sen ska jag väl ha hittat en ny bostad. Är även några som ska se på den på tisdag så det kanske blir budgivning om jag har tur.

Flyger hem imorgon men det tar typ hela dagen. För jag flyger via London och landar i London Gatwick men ska sen iväg från London Heathrow. Sen tåg från Arlanda till Gävle där min bror möter upp mig.

Hittade inte på några Österrikare igår (synd! Vaaa skrev jag just det...???? Vojne vojen tur jag ska hem och detoxa i 14 dagar...hehehe) men istället var det party med Schweizarna (vilket hade gjort mig överlycklig för typ 2 år sedan men inte nuuuuuuuuu!)

Inga kommentarer: