lördag 19 januari 2008

Snor väl listan jag me ;)

10 första

Första bästa kompis: Sorry minns ej, jag är så dålig på namn
Första bil: VW Polo en gul
Första kärlek: Tjaaaa min första katt kanske??
Första husdjur: Familjen hade katt men första egna djur; en hamster ;)
Första semester: Norge varje sommar som barn (farmor bodde i Trondheim)
Första jobb: Stalljobb på ridklubben
Första köpta skiva: borde nog vara någon Abba-skiva tror jag
Första riktiga kärlek: Ehhh fan vet
Första piercing: Öronen
Första konsert: Minns inte.

9 senaste:

Senaste alkoholdrycken: Vodka & Cola
Senaste bilfärd: Hem från stallet imorse
Senaste filmen du såg: Tatuerad torso
Senaste ringda telefonsamtal: nyss till en ny ev medryttare
Senaste bubbelbadet: Ingen aning
Senaste spelade cd: Bränd CDR i bilen, Olavi Uusivirta
Senaste Kyss: En norrman
Senaste gången du grät: Minns faktiskt inte
Senaste måltiden: Tacogratäng igår

8 har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: nope
Blivit arresterad: Näää
Blivit kär vid första ögonkastet: Oh yes!
Fastnat med blicken i någons urringning?: Nix
Fått ditt hjärta krossat: nope men svårt sargat. Men gav igen :)
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nöööö
Haft ett one night stand: Har hänt..... ;P
Busringt till någon: Jadå

2 kommentarer:

Malin sa...

Hha fan va alla gillar hamstrar:)JAg fick aldrig nån!:(..

Tasja sa...

Det är inte försent än Malin. Det perfekta husdjuret för dig!