söndag 13 januari 2008

Jag har så rätt så rätt

Före säsongen tippade jag att denna säsong skulle bli Tom Hildes stora genombrott. Tippade hans genombrott redan förra säsongen och han slog faktiskt igenom då med men eftersom Anders Jacobsen slog igenom ännu mer från ännu mer ingenstans så la inte så många märke till det. Så då sa jag att i år kommer man märka Tom Hilde. Hade jag rätt eller hade jag rätt då??

Dubbelseger i helgen. Visade att han kan vinna när det är en tävling med två omgångar också och inte bara som igår när det är en omgång. :D

Finnarna fortsätter hoppa blandat. Rane jättebra, Havu godkänt men de andra nej nej nej. Fast okej Sami tog poäng igen och med tanke på hans erfarenhet så får han också godkänt. Men Vellu kan de ju skicka hem precis som de redan gjort med Harri. Arttu är väldigt upp och ner och Masa har hoppat illa sen backveckan men bra innan.

Inga kommentarer: