tisdag 29 januari 2008

In Zakopane things are escalating

Rätt intressant vad det kan snackas. Glad jag vet vad jag gjort och vad som hände. Finns nu ungefär 5-6 versioner ute, den ena bättre än den andra.

Jag kan bara ärligt säga jag har inget med något att göra. Jag älskar det finska laget och jag har inte sagt något. Så lämna mig utanför. Jag var där, det var väl mitt enda bidrag i den här historien. Som inte är hälften så sensationell som alla tror.

***
And for all foregin readers. One rare thing in english.

Interesting what people can talk. Im happy I know what I did and what was really happening. There are now about 5-6 verions out, one better then the other.

I can only honestly say I had nothing to do with it. I love the Finnish team and I have not said anything. So leave me out of it. I was there, that is my only contribution to this story. That are not half as sensational that everybody think.

1 kommentar:

Malin sa...

haha jadu vad folk ska hålla på..