lördag 19 januari 2008

Å där rök min sovmorgon

Imorgon var enda dagen på läääänge jag skulle kunna sova länge. Men det gick åt skogen. Istället för att ställa in imorgon så kör man dagens tävling klockan 09.00 (måste kolla om Eurosport sänder, i nya lgh ska jag ha ZDF, kan tyvärr ej få ORF annars hade det varit givet). Sen kör man som vanligt 13.45.

Ser ut som ett bombnedslag i min lgh. För jag har börjat packa. Så det står kartonger lite här och där, sopsäckar med papper och skit som ska slängas samt att det är lite utplockat här och där och några tavlor nedtagna.

Nepp Eurosport sänder inte. Eurosport 2 sänder nordisk kombination. Vanliga sänder live Tennis och det lär dom ju inte byta ut. Jaja får väl slå på TV:n och kolla hur dom gör. Skidflygning är ju större än NK men jaja får se som sagt.

Inga kommentarer: