tisdag 8 januari 2008

Sitter på Innsbruck Airport

Mitt flyg till London är försenat (tur jag har, hade rättare sagt, 4 timmar att ta mig mellan Gatwick och Heathrow för redan har 1 timme försvunnit). Men som tur är har dom wireless fritt på flygplatsen här, love IBK!! så jag klarar mig. Hoppas det är så på Heathrow också för där ska jag ju trots allt sitta ett par timmar.

Saknar redan backhoppningen men redan om 2 veckor bär det ju av igen. Och till min lycka har jag precis upptäckt jag är LEDIG onsdag och torsdag och börjar först 22.45 på fredag. Trodde jag jobbade eftermiddag imorgon. Gissa om jag behöver dom dagarna. Packa, tvätta och leta lägenhet måste jag göra. Ringa och säga upp en massa saker iom flytten också. Sen är jag inte ens hemma 1 feb när de vill ha lgh så jag måste fixa fullmakt eller nått också. Tur nog jobbar jag bara 3 dagar nästa vecka också. Men sen jobbar jag mån-tis innan jag åker, slutar 23.00 på tisdagen mitt tåg på onsdagen går 05.21. Sova?? Tror inte det va. Det får bli på tåget + flyget det.

Nu ska jag hem och rida som fasen i 14 dagar i alla fall har jag bestämt mig för. Och snart bor jag äntligen med mina missar igen.

Inga kommentarer: