tisdag 22 januari 2008

Ingen Good Girl

Vicky skrev hon varit duktig och varit Good Girl. Har inte jag... det började bra, åkte till stallet extra tidigt för att hinna med allt sen som jag måste göra innan tåget går 05.21 imorgon bitti. Men sen...kom hem, skulle bara sova 1 timme innan jag gick upp igen. Hehehehe jag sov och jag sov och jag sov. Först 11.30 orkade jag upp. Började jobba 12.00 så jag har inte gjort ett skit.

Slutar som tur är 20.00 (förskjuten pga sjukdom, skulle jobbat 15-23) så jag får göra allt då. Men är ju mitt eget fel så bara bita ihop....

I alla fall har jag från idag en ny medryttare som ska hjälpa till med Action och hon tog tack och lov många pass den där extra veckan jag ska vara borta så min stallägare och mina föräldrar slipper "mörda" mig för att jag lämnar allt jobb åt dom. Sen är jag bara hemma 1 vecka sen åker jag igen men då bara 1 vecka i alla fall.

1 kommentar:

Malin sa...

Oj var ju inte lite tidigt tåget gick.Have fun!