torsdag 17 januari 2008

Zakopane accreditation fix =)


härmar Vickan. Men även jag fått mail om det nämligen. Zakopane blir grymt! I hope...men varit det både på Coc och SGP så varför ska WC vara annorlunda?? Nej det tror jag väl inte!
För övrigt idag. Varit och kollat på en lägenhet jag vill ha!! Give me!! Få väl se vad den går för. Varit 26 där och tittat i alla fall. Men alla är väl inte med och budar hoppa jag. Vet inte om det sätter igång redan imorgon eller först på måndag. Jag sticker ju på onsdag redan och är borta 2 veckor så vore nice om det var klart före det men men vi får se. Jag har ju mobilen med så får väl fixa det från Polen annars då.
Blev sent pga det och idag var jag lat och skippade ridningen. Annars har jag varit duktig och ridit varenda kväll i mörkret. Men idag kände jag bara nej jag ooooorakr inte!! Ska jobba inatt igen och morgondagen är späckad. Det här står bl a på listan.

* Fixa kort på P och H att ta med till Polen
* Börja packa både för Zakopane och i lgh
* Fixa en grej till Vickan på stan
* Städa och boka tvättid
* Se om mina Zloty möjligen redan kommit till banken (troligen inte får nog stressa ner månd el tisd innan jobbet och hämta dom, skulle ta ca 1 vecka sa dom)
* Se på skidflygningen och skriv en artikel om det
* Annonsera ut körselen jag aldrig använder
* Annonsera ut mina balkongmöbler

Lägg då till att jag alltså jobbar inatt och måste sova till 12.00 minst! Tur nog är jag hästledig då Åsa har hästarna.


Inga kommentarer: