lördag 19 januari 2008

Dagens felköp

Jag gillar Toblerone. Så när jag i affären hittade Tobleroneglass tänkte jag GOTT! Men näe det var det inte. Den förpackningen får efter en provsmakning gå raka vägen i soppåsen.

Själv borde jag verkligen sätta igång med att packa. Så jag ska väl försöka uppbringa energi till det.....

Blev ingen tävling i Harrachov. Men en massa hoppning fick vi se ändå. Första omgången ställdes nämligen in när det var bara 6 hoppare kvar (och Havu låg 3:a elakt!!). Andra omgången fick vi se ca 25 hoppare innan man gav upp inför vädrets makter. Ser mörkt ut inför imorgon. +13 grader regn och kraftiga vindar. Man ska ha jurymöte 18.00 och försöka ta ett beslut.

Isak tog däremot poäng i CoC:n i Brotterode och lille Blondie kom tvåa men hade dagens längsta hopp. Själv är jag mer glad över hur bra Havu hoppade. Han är helt klart rätt bra på att skidflyga. Inte för att jag är direkt missnöjd med Blondies resultat heller ;)

2 kommentarer:

Vicky M sa...

ja jag vte, har också provat toblerone hos en kompis, svinäcklig!! tror dock jag sa det när vi letade ben&jerry glass när jag var i falun :P men så myclet lyssnar du ;D


yhh, hur kan du sätta Blondie med mongot?? fast å andra sidan, ful vs. snygg...hrhrhrhr...

Malin sa...

hahaha fan va jag skrattade åt din kommentar vickan.Alltid lika snäll