onsdag 9 januari 2008

Jobbig hemresa

Flyget från Innsbruck var ju rejält försenat. Så försenat att jag missade flyget till Arlanda. Så fick bli ombokad till en stand-by biljett. Men hade tur och kom med på nästa flyg som skulle gå 1 timme senare. Men även det var rejält försenat. Först skulle det gå 30 min senare, sen 1 timme men till slut blev det 1,5 timme. Så sista tåget från Arlanda hem hann gå. Insåg det dock redan i London så ringde min bror som istället för att hämta mig i Gävle fick hämta mig på Arlanda. Men var inte hemma förrän 02.00. Skulle haft morgonpasset i stallet men ringde stallägaren som tog det åt mig.

Men lite lustigt. Här har jag hela sommaren flygit med små bolag som jag aldrig hört talas om och varit försenad en enda gång och då bara 30 min. Så flyger jag för första gången med ett stort bolag - British Airways - och båda flygen är mer än 1 timme sena. Men det löste sig ju. Fast jag ska flyga hem med dom från VM också hoppas det går bättre då.....

Inga kommentarer: