torsdag 17 januari 2008

Förändrad världsbild

Tror jag är i chock än. Inte nog med att jag faktiskt kan tänka mig en och annan Ösis utan att kräkas, ja bara det är minst sagt strange. Men att Vicky finner TVÅ finländska backhoppare nice det är ju bara för mycket. Och det slutar inte där. Nä inte på långa vägar. En annan superfavorit är satt i kylskåpet av henne (news news news) och en nygammal, som varit borta läääänge om ens någonsin förr varit favorit (är lite osäker på just det), är inne i värmen. Lite gåtor, jag vet men törs ju inte skriva ut namnen (till skillnad från vissa andra som glatt avslöjar hemligheter.... *hmpf*) det får hon själv göra om hon vill.

Jag vill mest ha sagt att hela min VÄRLDSBILD är förändrad alltså.....

1 kommentar:

Vicky M sa...

mmm, han behöver kylas nwr lite :D fast den där värmen..hmm.. vet inte om du menar kylskåps killens kompis eller what..hehe.. ehh, vet själv nada :P