måndag 28 juli 2008

Den enes bröd den andres död....

Jättekul för Vickan och jag menar det verkligen och det är jättestort och hon är värd det så hårt hon jobbat för det; men det sabbar nog mina vinterplaner totalt. Jag åker ju inte till Innsbruck för att sitta där själv halva veckorna själv medans hon flänger runt med VC-laget. Jag kan verkligen inte åka på alla VC-tävlingar för en del ligger långt bort och det blir väldigt dyrt. Speciellt om jag ska hålla på och betala nya flygbiljetter som den här helgen hela tiden.....nädå det kommer ju inte hända men 2300 kr oväntat var väl inte vad jag behövde just nu....

Vickans nya jobb:

Därför var det ju så perfekt att vi skulle åka på hälften VC och hälften CoC för då kunde vi åka på alla som låg nära och jag skulle få se lite Coc:n också.....
Men jag vet en som blir glad. Min chef. Han har inte varit allt för glad över att jag skulle försvinna i flera månader.....

Glömde berätta i min Hiza rapport vi var på Kroisos koncert och sprang på finska kombinerare (Anssi och Janne) men just nu varken orkar jag eller har lust. En rapport om sista resdagen och alla strapatser mer ordentligt kommer också imorgon eller typ senare kanske...

Just nu är min säng mitt enda mål efter en natt på stolar i en väntsal på flygplatsen.


2 kommentarer:

Tylko Vicky po Polsku sa...

men jag kommer inte åka på allt, utan precis så som vi snackat så no worry babe, hoppas du kommer till ibk iaf?!?!

Tasja sa...

Klart jag kommer om det är som vanligt. Så du måste inte bara följa A-laget alltså? Trodde det om du liksom skulle vara den nya Koti. Men det är klart B-laget behöver väl också lyftas fram kanske?

Vi pratar mer på MSN sen.