onsdag 23 juli 2008

Lönande resa till Borlänge

De inte bara hade jackan jag ville ha, i Falun var den utsatt till fullpris, i Borlänge halva reapriset! Vilket kap! :D

Eftersom jag sparade massor av pengar så fick jag ju lov att köpa mig en rutig kjol på Gina Tricot också. Men jag har faktiskt letat efter en grå/blå rutig (skotsrutig) kjol sen i vintras och nu hittade jag en. Rea på den med!

Har tyvärr inga bilder på mina fynd då jag dels packade datorn redan igår kväll samt åkte direkt till jobbet från Kupolen.

Mer hann jag inte (eller det kanske var tur det).

Och jag hann med allt! Var inte alls lika jobbigt på BP:n idag trots att jag la på vikter. Det märks fort när man tränar lite. Först tänkte jag packa med träningskläder till Hiza men efter att ha studerat tidsprogrammet är det bara att inse att jag inte kommer hinna träna något. Allt spring mellan backen - byn och dansandet på kvällen får räcka.

Crusing i Falun idag. Men det värsta hinner inte börja innan jag slutar, skönt nog!

Inga kommentarer: