måndag 14 juli 2008

Måndag

Vaknade kvart i nio men tvingade mig själv somna om. Ett tips, drick inte 2 RedBull på jobbet strax innan du ska gå hem. Du blir nämligen inte trött då och kan gå och lägga dig..... somnade först vid 03.00 liksom...

Nu ska jag åka förbi Action och kolla till honom, åka förbi och köpa dammsugspåsar så jag kan städa. Ikväll ska jag gå på Afro Power Dance på gymmet. Någon ny sorts dansträning som ska vara superpopulär som de absolut rekommenderade mig att gå. Så jag ska prova.

Ska strax åka, har Eurosport med cykel på i bakgrunden. Duger men är rätt långtråkigt ändå. Börjar så smått längta till Hinterzarten och lite backhoppning.
Fått mail om mina studier i vinter. Det går visst inte att kombinera de tre kurserna jag ville då huvudkursen jag sökt var ren nybörjarnivå och språk och skriv kursen mer avancerad. Men jag svarade och beskrev ungefär hur mycket jag förstår vs själv kan prata och skriva och bad de rekommendera vad jag ska läsa.

Inga kommentarer: