lördag 12 juli 2008

Jahapp lördag

Jag har inget att berätta egentligen. Men ville ju ändå lämna ett avtryck i min blogg. Jobbar till 23.00 så kanske händer det något spännande under kvällen?! Inte för att jag tror det, det verkar bli en lugn lördagkväll, iaf så här långt.

Min stallägare ringde och undrade om hon fick ta upp Action till stallet så han kunde gå på bete där istället, för annars skulle Farita bli själv (stallägarens arab är ju såld). Jag sa det gick utmärkt, blir enklare när jag ska börja rida honom sen också med att ha stallet att göra ordningen honom i och all utrustning på plats.

Tja det var väl allt tror jag?! Kul va?! Äh vi säger så här, jag sparar mig för senare....hahahaha

Jo jag och Lena har lyckats hitta en dag vi är lediga på samtidigt innan jag åker! Bara det är en bedrift! Nu ska jag försöka göra det samma med syrran oxå. Det är inte lätt när alla jobbar skift liksom...

Inga kommentarer: