måndag 7 juli 2008

On the road

Åkte hemifrån vid halv nio, nyss kommit hem. Har i princip kört bil hela tiden. Trist, jag hatar köra bil. Regnat har det gjort hela dagen också.


Har varit i Upplands Väsby och lämnat av Galax i hennes nya hem för 1 år framåt. Blir nog jättebra, Ida verkar vara en bra person. Hoppas nu min vilda häst sköter sig bara!! Det är nog största problemet.....skulle fota en massa hade jag tänkt. Blev 3 bilder....det ösregnade och jag ville inte blöta ner kameran. Ena kortet är Galax och Ida på väg till stallet och det andra är Galax i sin nya box.

När jag kom hem hade äntligen DVD - Deutschland ein Sommermärchen kommit (handlar om tyska VM-laget 2006) + filmen Deutschland - Weltmester der Herzen (spelhighlights från samma tunering från tyska laget). Kvällen är räddad!! :D

I helgen började backhopparsäsongen. I Slovenien startade B-världscupen upp. Lite underligt för nu är deras nästa tävling i september....snacka om uppehåll...hahaha. I af så orkar jag inte redovisa resultaten för ingen där intresserade mig så värst (okej då kanske en....), men Vickan har gjort det så läs där.

3 kommentarer:

Vicky M sa...

GRRRRRRRRRRRRRRRR

Tasja sa...

Que? you lost me....

nordlysjenta sa...

Tyskerne er vm og em mestere for alle folka i landet. Jeg syns det er fint, jeg. Respekt!