onsdag 30 juli 2008

Glömt blogga

Kom just på jag glömt blogga idag. Men jag har inte gjort mer än att sovit och tränat. Shoppade en del igår förutom mobilen men orkar inte fota det. Jag veeet jag är en dååålig människa....:D

Nu jobbar jag. Jag är så trött på mitt jobb och vill göra något annat. Eller egentligen inte för det är alltid omväxlande och kul oftast men nu räknar jag ner tills jag ska få en liten paus vilket nog är precis vad jag behöver.

Min Clemens tröja kom idag!!! Så glad!! Vicky kunde inte fatta hur man kunde betala 63Euro för en t-shirt. Jag bara; Vickan det är ingen t-shirt det är en MATCHTRÖJA!

Haha ska hon säga. Jag vet nog vad hennes Ed nånting t-shirts kostar jag.... *lipar* ;) Fast det är klart om man är så bra på att förhandla som hon är så har man väl råd.... Tad ska eventuellt betala resten av 4-nationers för henne och det var väl okej så länge hon jobbade åt honom. Men nu jobbar hon åt hans konkurrent. Bra jobbat tjejen!!

Inga kommentarer: