tisdag 22 juli 2008

VILA

Tänkte gå och styrketräna idag men hela min kropp skriker efter vila, efter ett BodyPump pass och på det 1 timme styrketräning igår..hehehe men imorgon ska den plågas i ett nytt BodyPump pass. Sen får den ju vila i 4 dagar ju....eller ja....dansa ska jag ju göra :).

Så jag tog det lugnt, sov till 12.00, sett cykel samtidigt som jag strykit kläder inför helgen. Strök sådär 10-15 toppar/t-shirts innan jag kom på att jag ju bara ska vara borta 4 dagar så jag packade ner 8 st. Lägg till på det 2 klänningar, 3 kjolar, 2 par jeans. Tror jag har kläder så jag klarar mig....brukar komma hem med hälften oanvänt.

Skor var värre. Jag har inga snygga bekväma skor (jo 4 par gympaskor har jag som uppfyller det, men det är inga partyskor ju) men till slut hittade jag 2 par som jag tyckte dög.

Måste hinna till Kupolen imorgon. Hittade en fin jacka på KappAhl här i stan men de hade inte min storlek så imorgon ska jag dit och se om den finns i rätt storlek där. Blir buzy day imorgon. Jobbar nämligen också 14.45-23.00. Sen ska jag upp 04.00 för senast 04.30 måste jag sätta mig i bilen och åka mot Arlanda. Tänker åka över Gävle = motorväg nästan hela tiden och inga fartkameror...hehehe så jag räknar med att klara sträckan på 2,5 timmar. Hörru Freddan om du jobbar inga trafikare ute på E4:an mellan 05-07 va??? Btw det fanns tåg till nästa resa, Hallelulja!!

Nu måste jag skynda mig till jobbet, see you later!

Inga kommentarer: