fredag 11 juli 2008

Första passet på gymmet

Må Bättre här i stan har nämligen ett erbjudande om att träna hela sommaren för 99 kr. Vilket jag fått nys om först nu då...men det gäller ända till 5 september så det passade ju perfekt för mig. Jag har dock inte fått mitt individuella program än, träffar min tränare först på torsdag (jag jobbar alla dagar innan som han var ledig).

Men jag tog 15 min på Crosstrainer, 20 min på löpband och 15 min på cykel idag förutom rundvisningen och genomgången. Så jag har gjort lite i alla fall. Ska köra lite på maskinerna fram tills att jag träffat tränaren. Skulle viljat gå på Core på tisdag men jobbar så klart när det är (det kör ju mycket mindre pass med klasser nu under sommaren).

Nu ska jag duscha och sen iväg till Kupolen. Har lyckats lura med mig mamma. :D

Inga kommentarer: