tisdag 29 juli 2008

Ny mobil

Var för att ändra mitt mobilabonnemang inför Österrikes vistelsen (hade ett man betalade mycket för i månaden men ringde för 69 öre per samtal hur länge jag än pratade, dock bara i Sverige) till ett som är billigare i månaden men jag får betala för samtalen.

I alla fall eftersom jag då ändrade till nytt abonnemang fick man med en telefon för nästan gratis. Och tja då slipper jag ju flytta SIM-korten emellan (för utanför Österrike kommer jag använda det svenska numret, tänker inte betala för Roaming på det österrikiska numret).

Så nu äger jag en liten rosa Samsung också. Ville ha en ljusblå som det var på utsidan kartongen men de hade bara rosa kvar. Så det fick bli en rosa då.

Det finns inga finesser eller så på den mer än en kamera men jag har ju allt sånt på min Sony Ericsson som jag ju mest kommer använda.

Inga kommentarer: