onsdag 23 mars 2011

Hemma!

Flyget var lite försenat från Arlanda för de hade försenats från Amsterdam pga dimma. Men vi flög in den kvarten och landade i tid på Schipol så jag hann med planet till Bremen utan problem. Har hunnit packa upp nästan allt och vattnat blommorna. Måste komma ihåg att tvätta imorgon annars har jag inga rena jobbkläder att ta på mig på fredag när jag börjar jobba igen.

Det är superskönt väder, lika varmt som vi haft i Falun senaste dagarna, men det känns varmare när det inte samtidigt ligger en massa snö på marken. Få se om jag orkar gå och se på träningen imorgon, de tränar redan 10.00. Men jag har ju inte sett någon på en vecka. Och jag brukar vakna tidigt. Iof är det inte så många där 8 st är på olika landskampsuppdrag och förutom de långtidsskadade är 3-4 andra också justerade just nu.

Inga kommentarer: