söndag 20 mars 2011

Västeråsbesök

Men först en rapport från gårdagskvällen. Werder vann! Med 3-1 på bortaplan mot Nürnberg. Två straffmål från Sandro och ett vanligt mål från Piza. I Tyskland finns det en fryst pizza som heter just Wagner-Piza och vår forwardduo går numera under det namnet. Fyndigt va?! :). Nu börjar man våga kolla lite på tabellen igen.....
Jonatan, ett av mina syskonbarn från min bror, var med oss hela dagen på Loppisarna och stannade även på kvällen. Han och jag hade riktigt roligt, vi spelade datorspel och kollade på TV. Han gick hem först vid halv tio när Henrik slutade jobbet.

Idag åkte vi redan på morgonen till Västerås där vi hälsade på syrran och hennes man Dennis och deras son Theo. Han är 1 år och 3 månader nu och har vuxit mycket sen jag såg honom sist. Han kan vara väldigt envis och dryg enligt syrran men idag var han på bra humör. Eller så skötte han sig för att det var folk där på besök. Även Dennis mamma var där. Vi fick supergod mat, kycklinggryta och ris och chokladcheesecake till efterrätt.

Dagen gick fort, lekte med Theo och såg skidor på TV:n. Åkte hemåt strax efter tretiden och var i Falun strax efter sex (vi stannade och åt på Lappens i Hedemora också).

Imorgon ska jag luncha med Helena och sen ska jag till Atelje Beauty. Ska även göra ett besök på Kupolen tänkte jag.

Inga kommentarer: