måndag 7 mars 2011

Jelly Beans

Sen jag på en annan blogg läste om Jelly Beans med smaken smörade popcorn har jag hållt utkik efter dessa. Och idag på Galleria Kauhof hittade jag Jelly Beans. Och de hade den smaken också. Har ätit en, ljuvligt gott!

Jelly Beans finns i 50 smaker. Fast ungefär 10 st gillar jag inte. Men av den andra 40 st har jag en bra blandning nu...

Smakerna är:

Blåbär
Smultron
Tuggummi
Smörade popcorn
Mjölkkaffe
Honungsmelon
Cappuccino
Karamelläpple
Karamellpopcorn
Chokladpudding
Kanel
Kokos
Sockervadd
Cremesoda
Ananas
Körsbärscola
Vindruva
Grönt äpple
Punsch
Jalapeno
Päron
Kiwi
Citron
Citrondroppar
Lime
Lakrits
Mango
Margarita
Apelsin
Apelsinsorbet
Persika
Jordnötssmör
Pina Colada
Rosa grapefrukt
Plommon
Hallon
Rött äpple
Rootbear
Jordgubbs/ost kaka
Jordgubbs Daiquiri
Glühkanel (fråga mig inte vad det är för skillnad på den och kanel)
Jordgubbsmarmelad
Mandarin
Rostade marschmallows
Banan
Tutti-Frutti
Vanilj
Körsbär
Vattenmelon
Björnbär

Inga kommentarer: