onsdag 30 mars 2011

Ute

Har tillbringat dagen utomhus. Vi har haft närmare 20 grader och sol. Så direkt efter jobbet - efter en sväng hemma för att duscha och äta - åkte jag bort till Stadion och såg träningen. Träffade Birte där, så efter träningen var vi in en vända i Fanshopen. Sen fortsatte jag bort till Weser där jag satte mig i gräset och läste i min bok. Var fullt med folk utefter floden. De grillade, spelade fotboll, badminton, bara satt där, folk läste, hade picknick osv. Coolast var de två som tagit med sig varsinn hängmatta som de knytit fast i ett par träd. Först när solen försvann och det blev lite kyligt cyklade jag hem.

Kyligt och kyligt förresten, vi har nu klockan 20.00, ca 16 grader varmt. Idag var t-shirt premiär, dvs jag var ute i bara t-shirt ett tag mitt på dagen när jag var ute och gick med en av damerna från jobbet.

1 kommentar:

Anonym sa...

de va fan va du har det bra..
AVUNDSJUK!!!! ;)
//Madde