måndag 7 mars 2011

Ny vecka

Superskönt väder, jag måste ut i det. Tror jag tar bussen in till stan en sväng. Har middagsdate hos M&B klockan 18.30. Jag ska ta med efterrätten. Men har noll idé. Men jag kan nog köpa en läcker bakelse eller nått i stan. Och hämta min biljett som ligger på Posten där.

Måste städa lite idag också. Men bara lite, storstädningen har jag ju gjort, måste bara dammsuga och plocka ihop lite innan inspelningen imorgon. Om de nu tränar imorgon. Än står inget på hemsidan. De är ju aldrig speciellt snabba. Men de spelar ju match på lördag så egentligen borde de träna alla dagar denna veckan.

Har från nu ledigt till på fredag! Häääärligt. Och sen igen ledigt lördag-söndag. Hoppas vädret håller i sig. Det är klarblå himmel och sol. "Bara" 7,5 grader varmt, men står man i solen är det varmare.

Inga kommentarer: