måndag 21 mars 2011

Lunchdate med Helena

Idag har jag lunchdejtat med Helena. Fått senaste skvallret från jobbet, lät som det var ungefär som vanligt där. De ska iof få anställa 6 nya men jag tror hon räknade upp minst 6 st som har/ska slutat så det blir ju samma soppa i slutändan. Kul nog för henne ska hon få ett annat jobb inom företaget så hon slipper ju ifrån eländet. Mindre kul för Madde (som jag ska ha en fikadate med imorgon) som tvingats tillbaka att jobba 100%.

Jag träffade nämligen Madde också lite snabbt idag när jag väntade på Helena och var upp i LKC då. Lär få höra mer imorgon, fick höra lite av hennes planer idag och jag säger bara, gör det!

Sen var vi över till Borlänge och först gick vi runt på Kupolen. Sen hade jag behandlingar inbokade på Atelje Beauty.

Inga kommentarer: