onsdag 2 mars 2011

Snäll chef

Jag kan inte nog lovorda min närmsta chef. Idag upptäckte jag att den 11 mars hade jag extra på schemat fått 2 timmars aktgenomgång. Det gör vi tillsammans 1 gång per månad, en stor genomgång helt enkelt av alla boende. Egentligen något för Fackkraften men enligt min chef kan jag de boende på nedre våningen bäst. Och det är ju trevligt. Att jag får det förtroendet. Det är bara det att JUST DEN DAGEN vill RTL filma mig och de har ordnat så vi får en egen stadiongenomgång och allt av Werder. Jag hade inte begärt ledigt då jag slutar normalt 13.30 och först 15.30 ska vi träffa RTL.

Så det var idag att haffa chefen (det är svårast av allt, hon har mycket att göra) och förklara läget. Hon bara, jaja klart du måste göra det, då kommer du helt enkelt inte på den. Jag var och handlade när jag åkte hem och köpte två tulpanbuketter som jag tänker ge henne imorgon. Det är hon verkligen värd! (och här kostar en bukett bara ca 18 kr också för den delen...;) ). Hon hade ju faktiskt helt enkelt kunnat säga, sorry men det måste du vara med på. För egentligen måste jag ju det.

Köpte mig två egna buketter med för den delen. Nu ska jag städa vidare så jag blir klar med det någon gång. Har halva vardagsrummet och köket kvar.

Inga kommentarer: