onsdag 23 mars 2011

Sova!

Så nu har jag precis kommit tillbaka från M&B. Fick läcker potatis-broccoli-köttfärsgratäng. Mums. Och så hämtade jag hit Denni Sebastian Bärg också. Imorgon går vi och ser träningen och på lördag är det landskampskväll. Man får hitta den fotboll som finns när det är paus i ligan. Inte ens U23, U21 eller U19 spelar i helgen. Men jag tror jag hittade att U15 spelade match på lördag.

Själv ska jag krypa i säng. Måste börja "öva" inför fredagen, dessutom har jag lagt märke till att det blir sommartid på natten mellan lördag och söndag. Det innebär att jag från söndag morgon går upp 04.00 på morgonen! Vem fan hittade på sommartiden? Då är det väl ljust så det räcker?? Det lär ju ta ett tag innan kroppen vant sig vid det påhittet.....sucka. Bara för det jobbar ja oäääändligt många dagar på raden. Så jag hoppas att jag fick ledigt 1-3 april som jag önskade. I såfall gör jag mina 7 dagar på rad sen har jag 10 dagar ledigt igen :). Schemat ligger säkert färdigt på jobbet men jag är inte så nyfiken så jag åker dit på en ledig dag och tittar. Det räcker med att jag kollar på fredag.

Inga kommentarer: