onsdag 23 mars 2011

Packat

Jag har 21,5 kg i stora väskan och prick 10 kg i handbagaget. Därtill en dataväska som är proppfull.....så jag hoppas de är snälla.....i värsta fall får jag väl dumpa en popcornpåse eller nått. Eller smälla i mig en av godispåsarna...:D

Vi ska strax bege oss mot tågstationen, jag måste ta ut biljetten och automaten där fungerar lika ofta som den är trasig så det är bäst att vara ute i god tid, ifall jag måste in i biljettförsäljningen och ta ut den. För är den trasig då är det lång kö där.

Jag tror jag har ungefär 2 timmar att vänta på Arlanda innan flyget går mot Holland. Jag måste nämligen dit först innan jag kan flyga hem till Bremen. Jag landar där vid halv sju (tror jag) har inte papperna här och orkar inte rota fram de just nu. Men det var halv sju eller halv sex i alla fall.

Inga kommentarer: