onsdag 16 mars 2011

Mot Hamburg

Har precis ätit en snabb frukost (en fralla + Cola Light) och ska göra mig iordning innan jag beger mig till Mareike. Där ska vi ringa SKY (som fortfarande inte fattat problemet) innan vi tar bussen till Bahnhof och sedan tåget till Hamburg.

Där kommer vi checka in på hotellet Hamburg Altona och hämta våra musikalbiljetter innan vi ska åka till Hamburgs Miniatyrvärld. Det är ett stort ställe som har byggt upp en massa saker i miniatyr. Både från Hamburg, Tyskland och andra delar av världen. Ska bli jättekul att se. Sen ska vi äta något gott innan det är dags för musikalen, Tarzan.

Imorgon (skriver nu för jag vet inte om vi har internet på hotellet) så blir det än härlig hotellfrukost, sen kanske att vi åker och ser Hamburg SV träning (det kan vi bara om de tränar kl 10.00 och än står det inte på hemsidan deras). Annars blir det väl en liten runda på stan. Jag måste åka från Hamburgs Bahnhof ungefär vid 15-tiden. Mitt flyg går 17.03.

Inga kommentarer: