tisdag 15 mars 2011

Kort om tid

Jag har inte ens börjat packa än. Hehee. Efter jobbet skulle jag direkt ha åkt och lämnat Plasma men så sa Mareike att Werder skulle träna även 15.00 idag. Så klart gick vi dit. Och det lönade sig idag. Alla var på super humör och hade roligt och även vi som tittade på blev roade på slutet när de bara innan de skulle jogga ner ville slå en straff var. Det skämtades hej villt och Marko A ställde sig i mål och lekte målvakt (han "höll" en straff av tre i alla fall, eller rättare sagt han träffades på baken men det gilldes visst), Wesley var ingen talang i mål, han hoppade snabbt åt sidan när ordinarie målisen Wiese slog sin.

Sen åkte jag och lämnade Plasma, när jag kom hem var jag förbi Mareike och så gjorde vi upp planerna för del 1 av min resa, de två dagarna i Hamburg.

Köpte mig en pizza på Crossini som jag precis ätit, och nu ska jag sätta igång med att packa.

Inga kommentarer: