torsdag 23 juni 2011

4 km senare

Gick kalas idag fast vi sprang och pratade samtidigt...haha. Klart roligare att springa med sällskap. Tog nästan samma runda, lite annan väg på slutet så det blev 29:30 min jogging. På söndag har vi planerat att göra om det (bara det inte ösregnar) och när Mareike kommer hem ska vi försöka lura med henne också. Som Benni sa; hon har ju löparskor! :) Ja då måste man ju använda de eller hur?

Nu dusch, sen lite TV-tittande och sen i säng. Var så trött så trött på jobbet idag. Sov faktiskt en timme när jag kom hem också, annars hade jag inte pallat att springa. Men nu är det "bara" tre dagar kvar på den här 7-dagars vändan sen har jag en ledig dag.

Har i alla fall fått ledigt 6-7 juli, då åker vi till Nordeney (jag, Mareike, Benni, Birthe, Monika) och ser på när Werder har träningsläger och testspelar mot nått lag där.

Inga kommentarer: