måndag 6 juni 2011

Veckans träning




Rätt nöjd faktiskt. Totalt nästan 12 timmars träning.


Imorse när jag vaknade 05.00 var det över 20 grader ute. Som tur är lyser inte solen nu, för utan sol har vi 27 grader! Phuuu. Idag blir det dock "vila" eller ja som sagt cyklat 50 min har jag ju tor till jobbet. Men det blir ingen prommis eller joggning. Som ni ser har jag modiga 24 min joggat! :) Men för en som aldrig kunnat springa utan att få ont i foten är det bra. Det är delat på 3 dagar, första dagen sprang jag 2,5 min, andra 6 min och igår 15 min. Så det ökar ju så långsamt. Måste ta det långsamt så foten hänger med. Flåsmässigt hade jag kunnat det dubbla. Men som sagt, jag vill inte få tillbaka fotproblemet. Det är äntligen, efter väldigt många år borta. Mycket tack vare att jag alltid går i fotriktiga (tyvärr också svindyra) skor.

Inga kommentarer: