lördag 4 juni 2011

Pust!

Det är varmt nu! Men skönt också, för som tur är fläktar det oftast lite här. Men på jobbet är det fruktansvärt varmt och man är inte direkt skön precis. Svettig och dan mest hela tiden. Och då har jag ändå haft tur och inte haft någon alls att duscha idag. Så lite svalare kan det få vara i alla fall mellan halv sju och halv två då jag jobbar. Okej, jag kan vara så snäll och säga att det räcker med fram till halv tio, för då har jag fått upp de flesta ur sängarna och de är duschade och påklädda och klara. :)

Igår EM-kvalade Tyskland borta mot Österrike och gjorde en skitmatch, och då var det ju tur det var just Österrike de mötte för trots detta vann de med 2-0, båda målen gjorda av Mario Gomez. Dock blev klockan mycket innan matchen var klar så jag var rätt trött imorse och la mig därför och sov lite på soffan efter jobbet. Därför är jag supernöjd med att jag tog mig i kragen senare och gick ut och prommenixade 1 timme. För jag blir alltid rätt seg när jag sover på eftermiddagen men jag vaknade till efter ett tag.

Idag ska jag försöka lägga mig i vettig tid, men eftersom jag sovit 2 timmar så får vi väl se hur det går med det....

Inga kommentarer: