onsdag 8 juni 2011

Min lediga dag

Jag har inte tränat idag, blev en oplanerad vilodag. Det regnade rejält på förmiddagen så jag bestämde mig för att åka och lämna plasma först. Direkt efter det till stan för lite ärenden. När jag kom tillbaka hem hade det slutat att regna men jag kände av plasmalämningen och var lite "yr" så jag avvaktade.

Satt och pysslade med ett fotoalbum, städade, lagade mat, planerade min ommöblering osv men känslan gick inte över så då fick det bli en vilodag. Cyklade till Rewe och handlade, det är dagens träning.

Nu senare efter att ha ätit en ordentlig middag och druckit rejält är allt som det ska igen, men sån fantast är jag inte att jag sticker ut halv åtta och promenerar. Om jag har en vilodag idag eller imorgon spelar ju ingen roll.

Jobb imorgon igen och 6 dagar framåt. Tjooohoo, eller nått.....

Inga kommentarer: