måndag 27 juni 2011

Sovit för länge

Vaknade vid åtta men tänkte nääää lite längre och somnade om. Vaknade halv tolv. Alldeles för sent! Halva dagen har ju gått. Så nu känner jag mig lite stressad fast jag egentligen inte behöver. Mycket av det jag måste göra idag kan jag även göra ikväll egentligen (som städa och tvätta).

Ska i alla fall börja med att ta mig en prommis och försöka bli av med lite av träningsvärken jag har idag. Den är inte skön idag alls....blev ju lite hårt igår... Vill göra det innan det blir för varmt. Än är det uthärdligt här och jag hoppas det håller sig så, jag behöver inte 35 grader. Det räcker med 25-27 grader faktiskt.

Sen måste jag till Rewe och handla och panta flaskor, lämna plasma och åka förbi Saturn och försöka få reda på hur och vilken reciever jag måste ha när jag ska byta till Sky och Kabel istället för Antenne jag har nu.

Inga kommentarer: