torsdag 2 juni 2011

Så där trött idag igen

Jag vet inte varför men andra dagen jag jobbar efter att ha varit ledig är jag ofta jättetrött. Segare än vanligt på morgonen, normalt har jag egentligen inga problem numera att gå upp när klockan ringer 05.00 (så länge jag kommit i säng i vettig tid), men sådana dagar är sängen sååååå lockande. Dessutom är jag trött och seg när jag kommer hem och sover gärna 1 timme på soffan på em/kvällen, något jag aldrig har behov av eller gör annars. Vad är med just den andra dagen? :)

Idag har jag "vilodag" eller ja cyklat 50 min har jag ju som alltid när jag jobbar. Men någon annan träning blir det inte. Kör 3 dagar träning, 1 dag vila, 3 dagar träning, 1 dag vila osv för tillfället, ja förutom cyklingen då, jag måste ju ta mig till jobbet.

Dessutom är det Fars Dag här i Tyskland idag och eftersom jag inte längre har en svensk kalender och vet när det är det i Sverige kör jag på Tysklands tideräkning och säger




GRATTIS PÅ FARS DAG PAPPA!!

Inga kommentarer: