tisdag 21 juni 2011

Veckans träning

Glömde jag igår. Men här kommer den.
Har precis varit och sprungit i Bürgerpark. Orkade hela rundan runt, och om jag mätt rätt på Funbeat (svårt då alla småvägar inne i parken inte är med och det är svårt veta exakt hur jag sprang) så får jag det till ca 4 km. Vet inte om det kan stämma, det tog i alla fall 34:30 min. Jag behöver en pulsklocka med GPS. Jag vill veta hur långt jag springer och jag springer ju nästan hela tiden på omärkta vägar (finns typ inga motionsspår här som är märkta hur långa de är) så är det nästan ett måste. Fast jag vet inte hur dyra de är....

Var och kollade in gymmet igår förresten. Svindyrt ställe. Så mycket värt är inte vattenmassagebädden..... McFit skulle kosta 17,95 Euro, detta 54 Euro i månaden. Så näääeeee. Då tränar jag hellre gratis utomhus!

Inga kommentarer: