fredag 3 juni 2011

Cyklat!

Hittade min cykeldator igår. Den låg på ett bra ställe!

Men så kul det blev att cykla plötsligt...hehehe. Jag cyklar i snitt i 20 km/h, oftast 22-23 km/h men i motvind eller backar 17-18 km/h. På hemvägen idag cyklade jag först in till stan, var på posten och hämtade ut ett stort brev (tidningar och måltidsmått från Sverige) sen till Bürgerpark och en runda där inne (den är stoooor, man kan nog cykla ett par mil bara där inne om man vill), sen med hjälp av skyltar på cykelbanorna till Weserstadion och hem. Totalt (med de 5 km som är till jobbet på morgonen också) 2,5 mil idag!

Hade egentligen tänkt promenera idag men det är så varmt! 28 grader, phuuu. Och när man cykla fläktar det ju i alla fall. Så det blev ett par mil cykel istället. Nu ska jag googla lite och se om jag kan hitta en bruksanvisning, jag vill kunna nollställa den efter varje dag.

Inga kommentarer: