onsdag 1 juni 2011

SOMMAR!!!

Är det officiellt idag. Fast jag måste säga vi har haft sommar här hela maj. Nästan sen mitten av april (om man jämför med hur det varit i Sverige). Härligt!

Jobbat och ska strax bege mig ut och gå lite. Har letat som en galning efter min cykeldator, vill veta hur långa min cykelturer är men jag kan tyvärr inte minnas var jag packat ner den (har inte använt den sen flytten). Ligger säkert på något sånt där bra ställe

Dessutom vet jag att jag har en hel låda full med glödlampor någonstans, varav 2 st är sådana där dyra halogenlampor till min stålampa. Inte heller den hittar jag. Fast en större låda borde man ju hitta tycker man. Får kolla noggrannare nere i källaren. För nu behöver jag en sådan glödlampa nämligen

Var lönande lämna plasma igår för den delen. 53 Euro :). Vet inte varför det blev så mycket extra, var min 20:e gång samtidigt som jag fick extra för något annat. Jackpot var det i alla fall! Så lättförtjänta pengar. Man ligger skönt på en bädd och läser och lyssnar på musik i ca 30 min. Allt som allt tar det ungefär 1 timme (kan ju vara lite väntetid om det är fullt).

Inga kommentarer: