tisdag 14 juni 2011

Idag


..kör vi på vila. Jag har kört tre dagar på raken, varav två med löpning. Och imorgon vill jag intervallträna, alltså vill jag ha pigga ben. Eller vila och vila, 1 mil har jag ju cyklat. Är ledig imorgon, vilket är otroligt välbehövligt, jag är så trött, så trött. Först 7 dagar, sen 1 ledig och så 6 dagar på det. Men idag var en ny där och gick med mig och det kommer också en på fredag. Förhoppningsvis är båda anställsbara så lättar det för oss andra. Det är ju inte bara jag som jobbar så och är trött. Nadine som jag jobbade med idag somnade nästan på stolen under överlämningen. Vi är ett par som behöver få ledigt!

Imorgon står också på schemat, tvätta, städa, lämna plasma (efter träningen), träna, bearbeta foton från sista U21-matchen och lägga online, leta på mitt pulsband. Fast först sooooooova. Jag längtar till jag kan gå och lägga mig idag och hoppas jag sover till minst 10.00 i alla fall. Längre går inte om jag ska hinna med allt, men det är ju hur som helst 5 timmar mer än normalt för mig.

Inga kommentarer: